فشار خون بالا خواهد مجتمع بیماری مزمن کلیه را
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

فشار خون بالا خواهد مجتمع بیماری مزمن کلیه را

فشار خون بالا یکی از علائم شایع بیماری مزمن کلیه است، میزان تا 80٪ است. کارشناسان می گویند که این بیماری پیچیده تر و سخت تر به درمان خواهد کرد. بنابراین برای افرادی که در این وضعیت هستند، اولین چیزی است که برای کنترل فشار خون، در صورتی که می خواهید برای درمان این بیماری است.

گزارش شده است که سه چهارم از بیمار می تواند فشار خون بالا خود را به خوبی با رژیم غذایی کم نمک و دیالیز کنترل، اما هنوز سه ماه از بیمار می تواند آن را به خوبی کنترل کنید، حتی سطح فشار خون خواهد شد پس از درمان را افزایش می دهد. بنابراین مردم فوری برای پیدا کردن یک روش درمان موثر برای خلاص شدن از آن.

طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به کاهش فشار خون بالا با درمان این بیماری است. این است که در سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی است که می تواند BACT به هزاران سال پیش، همراه با طب غربی و فن آوری بالا است، می تواند عملکرد کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده است. بنابراین مردم بیشتر و بیشتر علاقه مند به آن هستند و می خواهند بدانند که اطلاعات بیشتر به آن. اگر شما هم می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر از آن، شما می توانید پیام را ترک و یا چت با دکتر آنلاین ما، ما شما را در اسرع وقت به صورت رایگان پاسخ دهید.

از بالا ما می دانیم که فشار خون بالا بیماری مزمن کلیه پیچیده تر خواهد شد، اما آن را می توان با طب میکرو چینی Osmotherapy کنترل می شود. بنابراین اگر شما فرد با وضعیت مشابه می باشد، انجام می ترسم، فقط نگرش مثبت نگه دارید و درمان به موقع سیستماتیک، شما بهتر خواهد شد.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد بیماری مزمن کلیه داشته باشد، شما می توانید به ما ایمیل. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com

 





:: برچسب‌ها: درمان CKD، فشار خون بالا، بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: